Kadra

Długoszewska Ewa – dyrektor

Absolwentka Uniwersytetu Humanistyczno-społecznego SWPS Akademii Humanistycznej na kierunku Psychologia.  Ukończyła studia podyplomowe na kierunkach: Pomagisterskie Studia LogopedyczneEdukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną (Oligofrenopedagogika)Kształcenie uczniów z niepełnosprawnościąPedagogika opiekuńczo – wychowawcza. Pedagog szkolnyZarządzanie oświatą. Ukończyła m.in. szkolenia z zakresu: Trening umiejętności społecznych TUSAktywny Trening Słuchowy metodą Neuroflow ATS, EEG Biofeedback I stopnia, Dialog Motywujący, Terapia Skoncentrowana na Rozwiązaniach I stopień. Od 1 września 2019 roku koordynuje i zarządza pracą Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Płońsku. Prowadzi nadzór merytoryczny i pedagogiczny nad pracownikami. Jest przewodniczącą zespołów orzekających.

Adamiak Agnieszka – neurologopeda dzieci i dorosłych, terapeuta wczesnej interwencji neurologopedycznej, surdopedagog, terapeuta ręki

Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej im. M. Grzegorzewskiej w Warszawie na kierunku pedagogika specjalna, specjalność: surdopedagogika oraz logopedia ogólna. Ukończyła podyplomowe studia w zakresie neurologopedii profilowanej na dwóch specjalnościach: wczesna interwencja neurologopedyczna oraz neurologopedia dzieci i dorosłych na Wydziale Nauk Społecznych Uczelni Korczaka w Warszawie. Realizując potrzebę ciągłego doskonalenia zawodowego systematycznie uczestniczy w kursach i szkoleniach zwłaszcza w zakresie terapii miofunkcjonalnej. Ukończyła m.in. szkolenia „Ocena funkcjonalna traktu ustno- twarzowego. Mioterapia”, „STUT, Stymulacja traktu ustno- twarzowego” oraz „Masaż logopedyczny- podejście całościowe (z elementami technik fizjoterapeutycznych i osteopatycznych”. Posiada uprawnienia do prowadzenia techniki elektrostymulacji w logopedii oraz kinesiotapingu w logopedii i fizjoterapii stomatologicznej. Dzięki posiadanym kwalifikacjom, w swojej pracy wykorzystuje techniki Terapii NeuroTaktylnej wg. programu MNRI® dr Svetlany Masgutowej, metodę verbotonalną MVT dr Guberiny, metodę Kinezjologii Edukacyjnej „Brain Gym”® Dennisonów, Picture Exchange Communication System PECS®, Werbogesty i inne. Ukończyła I i II stopień terapii ręki i zaburzeń motoryki małej, studia glottodydaktyczne prof. B. Rocławskiego oraz Studium Techniki Audiologicznej Politechniki Warszawskiej w zakresie protezowania słuchu. Doświadczenie zawodowe w latach 2007-2020 zdobywała pracując w szkołach i przedszkolu w Warszawie. W poradni prowadzi diagnozę i terapię neurologopedyczną oraz zajęcia w ramach wczesnego wspomagania rozwoju dziecka.

Bawiec Aneta – pedagog

Absolwentka Wydziału Nauk Społeczno- Pedagogicznych w Katowicach na kierunku pedagogika resocjalizacyjna. Posiada wieloletni staż w placówkach oświatowych. Ukończyła m.in. formy doskonalenia zawodowego: trener  w zakresie tutoringu szkolnego I stopnia, Studia Podyplomowe – Akademia Liderów Oświaty Szkoły Uczącej się, Studia podyplomowe w zakresie: Pedagogika korekcyjno- kompensacyjna i logopedia szkolna., Studia podyplomowe w zakresie: Edukacji i rehabilitacji osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu i zespołem Aspergera. W poradni specjalizuje się w diagnozie dzieci z zaburzeniami rozwojowymi.

Biernacka-Wilomska Dagmara – psycholog, neuroterapeuta EEG Biofeedback

Absolwentka Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie Wydziału Filozofii Chrześcijańskiej na kierunku: Psychologia. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu psychotraumatologii, diagnozy psychologicznej w praktyce klinicznej oraz psychologii transportu i bezpieczeństwa ruchu drogowego. W celu podnoszenia swoich umiejętności rozpoczęła Kurs Zaawansowany Psychoterapii Systemowej Indywidualnej i Rodzinnej w Wielkopolskim Towarzystwie Terapii Systemowej, którego uwieńczeniem jest certyfikat psychoterapeuty. Uczestniczyła w wielu szkoleniach z zakresu pomocy psychologicznej, wsparcia, interwencji kryzysowej w kryzysie emocjonalnym oraz traumy. Ukończyła także kurs Treningu Umiejętności Społecznych – terapii grupowej dzieci ze spektrum autyzmu, kurs neuroterapii EEG Biofeedback oraz kurs Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach (TSR). Dotychczasowe doświadczenie zawodowe zdobyła dzięki pracy w szkołach ponadpodstawowych oraz w placówkach medycznych, m. in. w zakładzie opiekuńczo – leczniczym oraz w ośrodku środowiskowej opieki psychologiczno – psychoterapeutycznej I poziomu referencyjności. W Poradni zajmuje się pracą diagnostyczną, konsultacjami dla dzieci, rodziców, nauczycieli i wychowawców, terapią EEG Biofeedback oraz terapią psychologiczną.

Cieślińska Marta – pedagog, pedagog specjalny  

Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, na kierunku Pedagogika, specjalność Edukacja integracyjna i włączająca oraz Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie specjalność Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną i autyzmem. Ukończyła kursy i szkolenia m.in.: Ruch Rozwijający Weroniki Sherborne oraz Wykorzystanie Metody Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne w pracy z dzieckiem z autyzmemTrening Umiejętności Społecznych (TUS), Terapia ręki. Specjalizuje się w zakresie wielospecjalistycznej oceny funkcjonowania, wieloprofilowej terapii oraz metodyki kształcenia specjalnego i rehabilitacji. Swoje doświadczenie zdobyła pracując z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi na stanowisku nauczyciela wspomagającego oraz terapeuty zajęć grupowych. W poradni prowadzi diagnozę pedagogiczną, zajęcia w ramach Wczesnego Wspomagania Rozwoju oraz zajęcia grupowe TUS z elementami Ruchu Rozwijającego.

Domańska Anna – psycholog

Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Łódzkiego, specjalizacja psychologia wychowawcza. Ukończyła studia podyplomowe  na Akademii Pedagogiki Specjalnej Usprawnianie dzieci ze sprzężonymi niepełnosprawnościami. Na bieżąco uczestniczy w szkoleniach z zakresu diagnozy i terapii, w szczególności dzieci z zaburzeniami rozwojowymi. Ukończyła m.in. szkolenia: Neurobiologiczne podstawy integracji sensorycznej, Terapia Behawioralna w teorii i praktyce- kurs 3- modułowy bazowy , Teoria i praktyka EEG- Biofeedbaack  w neuropsychoterapii I stopnia i II stopnia, Kurs Bilateralnej Integracji, Metoda Warnkego, Terapia ręki i ergoterapia w pediatrii oraz ich wpływ na rozwój psychomotoryczny dzieci z zaburzeniami w rozwoju, Teoria i praktyka terapii psychomotorycznej wg M.Procus i M.Block, Quickshifts, Metoda Wczesnego Startu dla Dziecka z autyzmem ( ESDM).  Współpracuje z prywatnymi i publicznymi poradniami zdrowia psychicznego, instytucjami oświatowymi i organizacjami pozarządowymi udzielającymi pomoc psychologiczną. Obecnie jej zainteresowania zawodowe są skoncentrowane na pracy z dziećmi z niepełnosprawnościami. W poradni prowadzi diagnozę, terapię psychomotoryczną, konsultacje indywidualne dla rodziców i dzieci.

Gorczyca-Wiatr Edyta – neurologopeda, terapeuta behawioralny PLTB

Absolwentka Rosyjskiego Państwowego Uniwersytetu Pedagogicznego im. A.I.Hercena w Sankt-Petersburgu. Ukończyła również studia podyplomowe na Uniwersytecie SWPS w zakresie Stosowanej Analizy Zachowania oraz neurologopedię na APS w Warszawie. Stale rozwija swój warsztat pracy uczestnicząc w kursach i szkoleniach behawioralnych (VB-MAPP, Intensywne nauczanie w oparciu o system kart, Bardzo późna interwencja behawioralna, Trening jedzenia). Swoją pracę poddaje regularnej superwizji. Od ponad 20 lat pracuje w Poradni prowadząc zajęcia terapeutyczne z dziećmi ze specjalnymi potrzebami. Obecnie jej zainteresowania zawodowe są skoncentrowane na prowadzeniu terapii dzieci z autyzmem. W Poradni prowadzi zajęcia w ramach WWR i diagnozę neurologopedyczną.

Golat Joanna – psycholog

Absolwentka Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie Wydziału Filozofii Chrześcijańskiej na kierunku Psychologia. Dodatkowo zdobyła kwalifikacje nauczycielskie poprzez studia podyplomowe z zakresu przygotowania pedagogicznego (Kwalifikacje nauczycielskie / Przygotowanie pedagogiczne) w Wyższej Szkole Społeczno-Przyrodniczej im. Wincentego Pola w Lublinie. Stale podnosi swoje kwalifikacje zawodowe, uczestnicząc w licznych kursach, szkoleniach i konferencjach z zakresu pomocy psychologicznej oraz pracy z dziećmi i młodzieżą, w tym kursie Treningu Umiejętności Społecznych. Posiada doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą, zdobywane m.in. jako psycholog szkolny. W Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej zajmuje się praca diagnostyczną oraz terapeutyczną dzieci i młodzieży. Prowadziła również zajęcia z Treningu Umiejętności Społecznych (TUS), wspierając dzieci w rozwijaniu kluczowych kompetencji społecznych.

Iwanowska-Maliszewska Agata – psycholog, neuroterapeuta EEG Biofedback

Absolwentka Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej, Wydziału Psychologii,  zrealizowała specjalność z zakresu psychologii klinicznej. Ukończyła również oligofrenopedagogikę oraz studia podyplomowe z wczesnego wspomagania rozwoju na Akademii Pedagogiki Specjalnej. Posiada kwalifikacje do prowadzenia neuroterapii EEG BIOFEEDBACK. W trakcie kursu psychoterapii systemowej – jego uwieńczeniem jest  certyfikat Psychoterapeuty Systemowego i Doradcy Rodzinnego.  Swój warsztat pracy doskonali także w trakcie grup dyskusyjnych Wielkopolskiego Towarzystwa Terapii Systemowej. Doświadczenie zawodowe zbierała zarówno w organizacjach pozarządowych takich jak La Strada jak również w Ośrodku Interwencji Kryzysowej oraz Instytucie Psychiatrii I Neurologii. W Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej zajmuje się diagnozą psychologiczną, konsultacjami dla rodzin, terapią EEG Biofeedback  oraz terapią psychologiczną.

Kornatowska Joanna – psycholog

Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego, realizowała specjalizacje: 1) Psychologia kliniczna dziecka i 2) Pomoc psychologiczna dzieciom i młodzieży z niepełnosprawnością. Ukończyła roczne szkolenie z Terapii poznawczo-behawioralnej dzieci i młodzieży w Centrum Terapii Poznawczo-Behawioralnej, 1,5-roczne studium Terapii ACT, roczne szkolenie Dialog Motywujący w Fundacji Psychoedukacja, szkolenie Terapia Skoncentrowana na Rozwiązaniach I stopnia CTSR oraz liczne szkolenia i kursy z zakresu diagnozy i terapii dzieci i młodzieży. Doświadczenie zawodowe zdobywała w Ośrodku Terapeutycznym dla Dzieci przy Wydziale Psychologii UW, Samodzielnym Wojewódzkim Zespole Publicznych, Zakładów Opieki Zdrowotnej w Warszawie „Szpital Nowowiejski” – Oddział XIX Dzienny Psychiatryczny Rehabilitacyjny dla Dzieci przy ul. Sobieskiego 93, przedszkolach integracyjnych, poradniach psychologiczno-pedagogicznych, stowarzyszeniach i fundacjach. W Poradni zajmuje się diagnozą psychologiczną, konsultacjami dla dzieci, rodziców, nauczycieli i wychowawców oraz terapią psychologiczną.

Jakubiak Joanna – psycholog, neuroterapeuta EEG Biofeedback

Ukończyła studia psychologiczne ze specjalnością psychologia kliniczna. Uczestniczyła w różnorodnych formach doskonalenia zawodowego w zakresie diagnozy i terapii dziecka m.in. Roczne Szkolenie w Terapii Poznawczo-Behawioralnej Zaburzeń Dzieci i Młodzieży organizowane przez Centrum Terapii Poznawczo-Behawioralnej oraz roczne szkolenie Dialog motywujący i terapia poznawczo-behawioralna w terapii i profilaktyce uzależnień behawioralnych organizowane przez Akademię Motywacji i Edukacji. Absolwentka szkolenia TSR I stopnia. Doświadczenie zawodowe zdobywała na oddziale uzależnień, w pracy z osobami niepełnosprawnymi, ośrodkach szkolno-wychowawczych oraz realizując na terenach szkół programy profilaktyczne, warsztaty psychoedukacyjne dla uczniów oraz rodziców. W Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej zajmuje się diagnozą psychologiczną, konsultacjami, terapią EEG Biofeedback oraz terapią dzieci i młodzieży.

Markowska Anna – pedagog, pedagog specjalny, neuroterapeuta EEG Biofeedback

Absolwentka Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu – wyższe studia magisterskie w zakresie Pedagogika – specjalność opiekuńczo -wychowawcza. Ukończyła Studia Podyplomowe w zakresie: Pedagogika Specjalna – Diagnoza i usprawnianie dzieci ze sprzężonymi niepełnosprawnościami. (Akademia Pedagogiki Specjalnej w Warszawie) oraz posiada uprawnienia do prowadzenia Neuropsychoterapii metodą EEG Biofeedback (EEG INSTYTUT Warszawa). Ukończyła wiele form doskonalenia zawodowego w zakresie profesjonalnego kontaktu diagnostycznego, terapeutycznego oraz profesjonalnej pomocy w ramach wspomagania wychowawczej i edukacyjnej funkcji rodziny, przedszkola i szkoły. Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie diagnozy potrzeb psychofizycznych i edukacyjnych dzieci i młodzieży, szczególnie z dysfunkcją narządu wzroku, słuchu, ruchu i z autyzmem oraz z wieloraką, sprzężoną niepełnosprawnością. W poradni prowadzi neuroterapię EEG Biofeedback, działalność informacyjno-konsultacyjno-doradczą; udziela rodzicom, nauczycielom i wychowawcom pomocy w rozwiązywaniu problemów opiekuńczych, dydaktycznych i wychowawczych. Współpracuje z instytucjami pracującymi na rzecz wspierania rozwoju, opieki i wychowania dzieci i młodzieży.

Mioduszewska Grażyna – pedagog

Absolwentka Wydziału Pedagogiki Wyższej Szkoły Pedagogicznej im. Jana Kochanowskiego w Kielcach. Posiada wieloletni staż pracy w placówkach oświatowych (Szkoła Podstawowa nr 2 w Płońsku, Zespół Szkół nr 1 w Płońsku). Ukończyła m.in. formy doskonalenia zawodowego: Trening Umiejętności Społecznych, Trening Zastępowania Agresji, studia podyplomowe z zakresu: rewalidacji, terapii pedagogicznej, oligofrenopedagogiki, socjoterapii, doradztwa zawodowego, psychotraumatologii, pracy z młodzieżą trudną i szczególnie uzdolnioną, kształcenia uczniów z niepełnosprawnością. Obecnie w trakcie studiów magisterskich: psychologia. W trakcie szkolenia z zakresu Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach I stopień. W Poradni specjalizuje się w diagnozie oraz terapii pedagogicznej dzieci z zaburzeniami rozwojowymi, także ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się (dysleksja, dysgrafia, dysortografia, dyskalkulia). Prowadzi warsztaty dla uczniów, nauczycieli i rodziców.

Nizińska Danuta – pedagog

Absolwentka Wydziału Pedagogiki Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku pedagogika. Posiada wieloletni staż pracy w placówkach oświatowych (Szkoła Podstawowa w Płońsku, Szkoła Podstawowa w Warszawie, Dom Kultury w Warszawie). Ukończyła m.in. formy doskonalenia zawodowego: terapia pedagogiczna, Studium Pomocy Psychologicznej i Socjoterapii, Szkolenie I i II stopnia w zakresie Pomocy Dzieciom Krzywdzonym, Trening Zastępowania Agresji, Szkoła dla Rodziców i Wychowawców. W poradni specjalizuje się w diagnozie oraz terapii pedagogicznej dzieci z zaburzeniami rozwojowymi.

Ozdarska Maria – pedagog, terapeuta i diagnosta SI

Absolwentka Akademii Humanistycznej im. A. Gieysztora w Pułtusku na kierunku Pedagogika, specjalność Resocjalizacja oraz Akademii Pedagogiki Specjalnej im. M. Grzegorzewskiej w Warszawie na kierunku pedagogika specjalna specjalności Oligofrenopedagogika. Ukończyła studia podyplomowe na kierunkach: Terapia pedagogiczna; Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna; Kształcenie uczniów z niepełnosprawnościami; Pedagogika korekcyjno-kompensacyjna z logopedią; Integracja sensoryczna. Nieustannie rozwija warsztat terapeutyczny, jako uczestnik szkoleń, kursów i konferencji z zakresu diagnozy i terapii zaburzeń integracji sensorycznej oraz diagnozy i terapii pedagogicznej: Terapia ręki, Arteterapia, Trening umiejętności społecznych TUS, Obserwacja kliniczna Si w aspekcie fizjoterapeutycznym, Diagnoza Si małego dziecka, Neuroflow aktywny trening słuchowy. W Poradni odpowiada za diagnozę pedagogiczną dzieci w wieku szkolnym, także ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się (dysleksja, dysgrafia, dysortografia, dyskalkulia). Diagnozuje, konsultuje i prowadzi terapię zaburzeń integracji sensorycznej u dzieci i młodzieży z zaburzeniami prawidłowego odbioru i przetwarzania bodźców, nieprawidłowym napięciem mięśniowym, zaburzeniami zachowania, nadpobudliwością psychoruchową czy deficytami mięśniowymi.

Szymańska – Ziółek Magdalena – neurologopeda

Ukończyła Logopedię oraz Terapię pedagogiczną z socjoterapią. Jest absolwentką studiów podyplomowych na kierunkach: Neurologopedia, Edukacja i terapia osób ze spektrum autyzmu oraz Wczesne Wspomaganie Rozwoju Dziecka. W trakcie studiów podyplomowych na kierunku Tyflopedagogika. Ponadto ukończyła liczne szkolenia i kursy z zakresu diagnozy i terapii logopedycznej/neurologopedycznej (m. in. Terapia miofunkcjonalana II stopnia, Stymulacja traktu ustno – twarzowego oraz moduł wędzidełkowy, Masaż Shantala dla dziecka (kurs 3- modułowy), Diagnoza logopedyczna w praktyce – schemat dobrej diagnozy, Sensoterapia, Diagnoza i terapia osób z uszkodzonym narządem słuchu, Innowacyjne metody w terapii logopedycznej, Opóźniony a zaburzony rozwój mowy, Seplenienie międzyzębowe i boczne w obszarze orofacjalnym – DIAGOZA I TERAPIA MIOFUNKCJONALNA, Gesty Gora w ujęciu praktycznym, Strategiczna metoda usprawniania realizacji fonemów SMURF + Fizjologiczna terapia miofunkcjonalna FTM). Swoje doświadczenie zdobywała pracując m. in. w placówkach medycznych oraz przedszkolu z oddziałami integracyjnymi. W Poradni odpowiada za diagnozę i terapię neurologopedyczną.

Szymborska Małgorzata – pedagog

Absolwentka Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Olsztynie na kierunku edukacja wczesnoszkolna. Ukończyła studia podyplomowe: Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną (Oligofrenopedagogika), Kształcenie uczniów z niepełnosprawnością. Uczestniczyła w szkoleniach Trening Umiejętności Społecznych (TUS), Trening Kontroli Złości. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi pracując jako nauczyciel klas młodszych oraz nauczyciel wspomagający. Pracuje z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych. W poradni odpowiada za diagnozę pedagogiczną dzieci w wieku szkolnym, także ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się (dysleksja, dysgrafia, dysortografia, dyskalkulia).